KU-FB 30 Wersja z dnia 24.05.2024 r.
Wydział Finansowo-Budżetowy
Inne zaświadczenia
I. WYMAGANE DOKUMENTY:
1. Podanie o wydanie zaświadczenia.
II. OPŁATY:
Opłata skarbowa wynosi 17 zł za wydane zaświadczenie.
III. TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od daty złożenia podania.
IV. USŁUGĘ REALIZUJE:
Wydział Finansowo-Budżetowy
Ratusz – Biuro Obsługi Interesanta, tel. 75 645 64 26
V. TRYB ODWOŁAWCZY SKARGI I WNIOSKI:
Odmowa wydania zaświadczenia lub zaświadczenia o treści żądanej przez osobę ubiegającą się o nie następuje w drodze postanowienia, na które służy zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Jeleniej Górze, w terminie 7 dni od daty jego doręczenia.
VI. UWAGI:
Zaświadczenie wydaje się na wniosek osoby ubiegającej się o nie.
Podstawa prawna:
- art. 306a § 1 i 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa;
- rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 28 września 2007 r. w sprawie zapłaty opłaty skarbowej;
- ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej;
- rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 29 grudnia 2015 r. w sprawie zaświadczeń wydawanych przez organy podatkowe.