Zasady przyjmowania i załatwiania spraw

Podstawowym aktem prawnym określającym tryb przyjmowania i załatwiania spraw przez organy administracji publicznej jest ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego. Przyjmowanie i załatwianie spraw w Urzędzie Miasta Bolesławiec przebiega zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Podania (wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) mogą być wnoszone pisemnie, w postaci poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu. Opisy sposobu załatwiania spraw znajdują się w kartach usług wydziałów, gdzie dostępne są również elektroniczne wzory wniosków.

Podania składać można osobiście w Biurze Obsługi Interesanta przy ul. Rynek 41, 59-700 Bolesławiec.

Korespondencję do Urzędu Miasta prosimy kierować:

- pocztą na adres:

Urząd Miasta Bolesławiec

ul. Rynek 41, 59-700 Bolesławiec

- pocztą elektroniczną na adres:

umboleslawiec@um.boleslawiec.pl

- za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej:

ePUAP: /UMBoleslawiec/SkrytkaESP

- za pośrednictwem skrzynki eDoręczeń (klauzula informacyjna):

eDoręczenia: AE:PL-11431-96063-BTSFG-11

 

Wytworzył:
Małgorzata Słonecka
(2025-04-07)
Udostępnił:
Cieśla Katarzyna
(2016-04-18 12:29:34)
Ostatnio zmodyfikował:
Chojnacka Elżbieta
(2025-04-08 09:07:28)