Zasady przyjmowania i załatwiania spraw
Podstawowym aktem prawnym określającym tryb przyjmowania i załatwiania spraw przez organy administracji publicznej jest ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego. Przyjmowanie i załatwianie spraw w Urzędzie Miasta Bolesławiec przebiega zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Podania (wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) mogą być wnoszone pisemnie, w postaci poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu. Opisy sposobu załatwiania spraw znajdują się w kartach usług wydziałów, gdzie dostępne są również elektroniczne wzory wniosków.
Podania składać można osobiście w Biurze Obsługi Interesanta przy ul. Rynek 41, 59-700 Bolesławiec.
Korespondencję do Urzędu Miasta prosimy kierować:
- pocztą na adres:
Urząd Miasta Bolesławiec
ul. Rynek 41, 59-700 Bolesławiec
- pocztą elektroniczną na adres:
umboleslawiec@um.boleslawiec.pl
- za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej:
ePUAP: /UMBoleslawiec/SkrytkaESP
- za pośrednictwem skrzynki eDoręczeń (klauzula informacyjna):
eDoręczenia: AE:PL-11431-96063-BTSFG-11