☰ Lewe Menu Prawe Menu ☰
Gmina Miejska Bolesławiec
Herb Gmina Miejska Bolesławiec

Wtorek 02.06.2020

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

KU-FB 30 Wersja z dnia 28.06.2019 r.

Wydział Finansowo-Budżetowy

Inne zaświadczenia

I. WYMAGANE DOKUMENTY:

1. Podanie o wydanie zaświadczenia.

II. OPŁATY:

Opłata skarbowa wynosi 17 zł za wydane zaświadczenie.

III. TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY:

Niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od daty złożenia podania.

IV. USŁUGĘ REALIZUJE:

Wydział Finansowo-Budżetowy, Referat Podatków i Opłat,

Ratusz – Biuro Obsługi Interesanta, tel. 75 645 64 26

V. TRYB ODWOŁAWCZY SKARGI I WNIOSKI:

Odmowa wydania zaświadczenia lub zaświadczenia o treści żądanej przez osobę ubiegającą się o nie następuje w drodze postanowienia, na które służy zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Jeleniej Górze ul. Górna 10-11, w terminie 7 dni od daty jego doręczenia.

VI. UWAGI:

Zaświadczenie wydaje się na wniosek osoby ubiegającej się o nie.

Podstawa prawna:

- art. 306a § 1 i 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 900 z późn. zmian.);

- rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 28 września 2007 r. w sprawie zapłaty opłaty skarbowej (Dz. U. z 2007 r., Nr 187, poz. 1330);

- ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1000);

- rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 29 grudnia 2015 r. w sprawie zaświadczeń wydawanych przez organy podatkowe (Dz. U.  z 2015 r., poz. 2355 z późn. zmian.).                                                             

Wytworzył:
Skarbnik Miasta - Małgorzata Gawlik
(2019-06-28)
Udostępnił:
Oktawian Biniek
(2017-06-28 10:46:36)
Ostatnio zmodyfikował:
Oktawian Biniek
(2019-07-31 08:41:06)
 
 
ilość odwiedzin: 5367661

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X